jimdrake.blogg.se

2013-03-21
13:25:03

Koh Larn
Jaha, var ute på Koh Larn en sväng häromdagen.... Hyrde moppe som jag tog med mig över... Måste säga att det var helt okej där ute... Och när färjan kostar 30 bath så är det inte mycket att tveka på om man vill ha lite sol och bad... Eller åka moppe (Moped kostar 200 bath att ta med sig)
 
Här går båten från Pattaya..
 
Här framme ligger Koh Larn
 
Japp då var man i land, upp på moppen och utforska denna lilla ö
 
Min hyr hoj.... Mycket ballare än scooter....
 
Från view point...
 
 
Små goa vägar att köra moppe på...
 
Lite mer från "city"
 
 Å så lite strand bilder...
 
Sen vart det dags att åka mot Pattaya igen...
 
Moppen är lastad...
 
Strax i hamn...
 
Blir ett återbesök här snart igen.... Lugnt och skönt, vita stränder, klart vatten... Men nästa gång blir utan moppe, utan då blir det bara personbiljett för att relaxa!
 
Kommentarer:
#1: Mamma

det såg ju fint ut där, hade jag gärna varit

Svar: Bara boka en biljett till Pattaya =)
Jim Drake

2013-03-21 @ 14:49:04
#2: Syster

Hur kan du föredra det där framför snöstorm i Nässjö? ;)

Svar: Inget svårt.... Jag lovar
Jim Drake

2013-03-22 @ 21:18:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: