jimdrake.blogg.se

2013-02-07
21:52:43

Rullan går på Bohmans vind.......
Jaha då vart det dags att ut å gå igen ja....
 
Det här är apan Helge, ibland ger jag honom en banan =)
 
Maxx Center, jävligt fina rum och ett boende jag starkt kan rekommendera.....
 
Norra smålands offroad... Eller Pattaya offroad menar jag???
 
Lite "djungel"... Eller kanske inte, men en resturang iaf...
 
Vatten pause hos Hasse på soi postoffice
 
Vidare till Marquee bar för lite starkare vatten (med kolsyra)
 
Sen kom min vän Hasse och sabba denna nyktra afton, inte genom en grogg, nej nej, en HEL jävla flaska.. =)
 
 
Såhär kan det går när man kör moppe på fyllan.... SOM NAM NAA!!! (som man bäddar får man ligga)
Här har vi en jävligt god frukost med ser jag... Skogaholms bröd med ost och havregrynsgröt
 
Dags för klippning, passade även på att kolla hur jag kommer se ut om sisodär 2 år..
 
En dilikat midda, makaroner å falukorv.... Knappast ingen lyx i Sverige, men här!!
 
Lite biljard med Hasse på Lolitas avsugningsbar =)
 
Som vanligt när man umgås med Hasse avslutas kvällen med HELRÖR whiskey =)
 
Här kommer en bild från födelsedagskalaset för några veckor sen...
 
 
Lite mer mat från födelsedagskalaset. Det här "genomskinliga" som ligger runt om på tallriken är råa räkor, en delikatess i Thailand....
Å så lite "dressing" på det.... Tror det är någon stark fisksås, ej säker då jag inte äter RÅA räkor...
 
Nån kväll blev det 2 natta mackor med stekt potatis, ägg å falukorv, självklart ihop med en balja mjölk!
 
Här om dagen kom Lasse ner, bad honom köpa med sig en påse ostbågar... JÄVLA vad gött... Tog 12 minuter att sänka den påsen =)
 
Dagens frukost bestog av tonfisk sallad
 
Och dagens lunch blev Schnitzel cordon bleu
 
Å nu e klockan 03.55 så nu blir det att somna till 007 Skyfall!!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: