jimdrake.blogg.se

2013-04-10
06:24:00

Avslutning!

Jahopp, då vart det dags att avsluta denna bloggen...

Har väl inte vart så aktiv på sistone, men har heller inte gjort något speciellt. Men nu blir det till att åka hem och jobba lite igen... Så har vart ner på Thai airways kontoret och köpt mig en biljett hem med direktflyg... Så nu "slipper" jag att åka till Kambodja igen, samt slipper Songkran (thailänskt nyår)... Önskar bara jag kunde ta med mig värmen hem men den kommer väl så småningom.. Så blir 3 veckor kortare semester än planerat... Men får hoppas den svenska sommaren går fort så är man snart tillbaka här igen... Nästa vinter är jag laddad med ny fin kamera samt att jag tänkt åka runt lite i norra Thailand och kika å fota å sådär....

Min flygbiljett hem.. Avgång natten mellan 11:e & 12:e April, så landar i Köpenhamn kl 07.40 på Fredag... På söndag bär det iväg på jobb!!

 

 

 

Kommentarer:
#1: Sara

Välkommen hem!

2013-04-10 @ 16:06:41
#2: Anonym

Du är efterlängtad!

2013-04-10 @ 21:37:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: