jimdrake.blogg.se

2013-01-22
15:34:33

Ett litet paket från Sverige...
Idag kom äntligen världens bästa extra mamma Lynn ner med en liten gottepåse till mig.... Och förutom det hade hon en mycket god överraskning som passade perfekt till frukost idag.... Kanske inte perfekt för min bantning men som alla säger, man måste ju leva också ;)
 
Och här är överaskningen från Sverige.... Just det, en SEMLA!!!! Den gick inte av för hackor inte...
 
Det var gött... Och sen lite andra godsaker från min önskelista...
Ja 2 paket blodpudding, lite svenskt bröd, senap, lingonsylt, pepparkakor och julmust....
 
Vart ju såklart hungrig frammåt eftermiddan och vi var några stycken som skulle käka... Men jag hoppade det, vem fan vill ha resturangmat när man kan käka ett par ostmackor liksom..
 
Och efter det blev det pepparkakor och mjölk.... Oh my Budda!!! Vad gött de va
 
Imon ska jag till Friendship å köpa "julskinka".. Det är ingen riktig julskinka utan något vanligt tyskt påläggs-skinka, men smakar precis som julskinka och är sådär röd å grann invändigt... Ska bli förbannat gött med havregrynsgröt och lingon till frukost imon och såklart ett par skinkmackor med Johnnys söt-starka på......
 
 
Kommentarer:
#1: Mamma

om jag så är i thailand i 10 år kommer jag aldrig någonsin att längta efter havregrynsgröt, det har inte du o din syster fått efter mig iallafall.

Svar: Det är gott med gröt =)
Jim Drake

2013-01-25 @ 10:44:28
#2: Syster

Gröt är underbart :) Tycker du fick ett fint paket!

2013-01-26 @ 21:56:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: