jimdrake.blogg.se

2013-01-26
08:55:42

Höjdarmidda!!
Börjar med en frukost som heter duga! Nämnligen julskinkemacka med Johnnys senap! Och några glas mjölk till det...
 
 
Men för att sedan kunna laga käk så var jag tvungen att dra till Big C och köpa ett "kök"...
 
 
Eller iaf en stekplatta och en stekpanna...... Så nu kan man börja förbereda denna mycket avancerade måltid... Men stjärnkock som man är så ska det nog lösa sig.... Här är lite förberedelse!
 

 
Ja det var väl egentligen det hela... (Har iaf skivat upp blodpuddingen själv).... Så nu ska stjänkocken bara hitta en bra, trevlig och bekväm plats att göra av detta kök... Och vad passar inte bättre än sängen? Fullt ös i köket!
 
Ja det gick ju smidigt att mecka ihop det här ju.... Så nu ska man bara slänga upp det på en tallrik å börja käka...
 
En svårslagen måltid här nere måste jag säga.... Å satan så gött det var.... Rejäl matkoma efter detta kan jag lova med film och middagslur...
 
Var ute och käkade med en polare igår och sen blev det några stänkare... Ramlade hemåt runt 2-3-4 tiden inatt.... Man kan väl säga att det var lite fuktigt när ett monsunregn kommer med full attack mot en stackars vilsen farang.....
 Som ni ser på första bilden är vatten nivån ca halva hjulhöjden på mopederna.... Och detta kom på ca 30 min kanske =)
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: