jimdrake.blogg.se

2013-01-18
11:17:38

Ett livtecken......
Ja nu är det ju ett tagsen man skrev här igen.... Men kan väl erkänna att jag tröttnat lite på det här med blogg... Har mellan 3-10 besökare om dagen, sällan någon kommentar eller något.... Är medlem på ett Thailandsforum där jag har en resetråd (liknande en blogg) och där får jag massa "gilla" på inläggen, man får trevliga kommentarer om bilderna och en del diskussioner fram och tillbaka, så därför har jag bara kört där nu varje dag....
 
Men nu är iaf flytten avklarad och jag är installerad i min nya lägenhet.... Skulle fixat lite bilder på lägenheten under dagen men det får bli imon.... Orkar inte idag och nu börjar jag bli lite stressad för jag ska på födelsedags-kalas.... Blir väl jag och en till som är faranger, resten thai.... Men va fan, det kan vara kul å få uppleva ett thai-kalas..... Räknar väl inte med princess-tårta direkt kanske..... Och nu ser jag att tiden börjar rusa iväg så jag får nog fan klä på mig och slänga mig på en mopedtaxi.... Kommer ett nytt inlägg imon med bilder på rummet...
 
Ha det! Chock dii!!
Kommentarer:
#1: Mamma

Spännande med thai kalas

Svar: Sådär spännande ;)... Men kul va det
Jim Drake

2013-01-19 @ 07:34:03
#2: Syster

Kan ju inte kommentera jämt heller :) Tycker det är roligare att läsa vad du gör än att se alla bilder, Thailand är inte så lockande :P Bara bilderna på dig och dina vänner som är roliga :)

Svar: Ja men just nu är det rätt lugnt om dagarna..... =)
Jim Drake

2013-01-19 @ 18:11:40
#3: Soya

Kul att läsa även om jag inte kommenterar varje gång. Tråkigt om du slutade blogga iaf.

Kram

Svar: Sluta kommer jag inte gör, men bli lite minde aktiv.... Svårt å logga dagligen med då det inte händer såååå mycket arje dag... =)
Jim Drake

2013-01-20 @ 00:20:38

Bra det :)

2013-01-20 @ 18:21:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: