jimdrake.blogg.se

2013-02-19
13:40:59

Burapa Pattaya Bike Week
Ja som sagt så var det då Bike week i helgen som var.... Det var tamejfan helt galet.... Finns liksom ingen ände på att... Hojar överallt, lite bilar, olika små scener lite här å var med olika band och en stooooor scen. Marknadsstånd och mat, dricka med mera med mera.... Som sagt så fanns det ingen ände på allt man kan göra och köpa... Så jag ska absolut dit nästa år igen, och då blir det båda dagarna..... 
Körs även en stoor karavan genom Pattaya längs med beach roaden, men den missade jag tyvärr då ingen kunde svara vilken tid det var..... Dom som jobbar på träffen sa tidigare under dagen kl 14, var nere på stranden strax efter 14 men ingen dök upp..... Kl 16.30 tröttnade jag och åkte till området igen.... Å då visade det sig tydligen att jag missat karavanen med sisodär 10 minuter.... Dom körde ifatt mig på Sukhumit på väg till Silverlake.... 
 
Börkar väl med lite bilar då.....
Halvfräck Toyota Hilux
 
Snäppet manligare dårå....
 
Gammal folka buss... Helfräck!
 
Någon form av raggarbil eller nåt....
 
Måste säga att denna rodden vart jävligt ball... Helt i min smak!
 
Lite indianer som tyckte livet var helt otroligt bra =)
 
Den stoooora scenen.... Fan vet om jag sett större scen förut..
 
Måste ju även tillägna en bild till änglarna som funnits i Thailand nu i snart 1 år...
 
En av 1000tals choppers
 
Jävligt snygg färg på denna irl, syns tyvärr inte på bilden..
 
Även denna vart kanonsnygg!!
 
Eldflames
 
Banditer!!
Ett annat ballt bygge...
 
Jävligt snygga hojar!!
 
Var ju även tvungen att fota Budda berget när man ändå är i krokarna.....
 
Har en jävla massa mer bilder men orkar inte lägga upp mera..... Tar sån tid att lägga upp bilder....
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Mamma

Kan tänka mig att det var häftigt, är det alltid i februari?

Svar: Japp det är de.... 16:e året i rad vart det nu i år....
Jim Drake

2013-02-19 @ 18:45:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: