jimdrake.blogg.se

2013-01-09
12:16:10

Ett sent inlägg......
Såg att jag glömt nämna "Pyttipanna-träffen" som jag var på den 30:e Dec..... Har väl inte så mycket att säga om den iofs men det var iaf en kanon trevlig tillställning med den godaste pytt jag nånsin ätit.... Har väl visserligen knappt aldrig käkat hemlagad pytt utan har ju bara felix färdiga pytt att jämföra med.... Vart lite lotteri och sådär med....
 
Ett par bilder på födan......
 
 
Och detta är stället vi höll till på....
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Japp nu lämnar vi det gamla året och ger oss i det nya... 2013, eller 2556 som det är i Thailand... Dom ligger några år före här =)..... Igår var jag på Two Lion och käkade.... Verkligen kanon gott, bra priser och bra service... Har endast en sak å gnälla på egentligen, och det gäller samtliga barer och resturanger i Pattaya.... Att det ska sändas fotboll tamigfan överallt.... Finns det någon bögigare sport än fotboll?? Å så TV på varenda vägg så vilket håll man än sitter åt så ser man denna förbannade fotboll.....
 
Här kommer iaf en bild på fläskfilén och stekt potatis med bea-sås... Var egentligen svampsås till men bytte den till bea... Svamp är något som växer i underliv, inget man äter!
 
 
Helt klart värd sina 255 bath... Efter maten kom det in en skål popcorn, det bjöd dom alla sina gäster på efter maten...
 
 
Och till den beställdes såklart in en öl....
 
Sen vart det hem och falla i matkoma som gällde.......
 
Idag har det varit en snubbe här å kikat på huset, och han vart mycket intresserad... Jaja, tänkte jag, så säger alla... Men han var så intresserad så han flyttar in redan den 15:e... Så nu är det full jakt efter lägenhet som gäller... Skönt att bli av med huset faktiskt så man kan flytta tillbaka till vännerna på Nirun Condo... Vart runt idag och kollat men dom lägenheter som finns lediga just nu är riktiga råttbon.... Men 2 veckor till så börjar många åka hem som vart nere över jul å nyår och då kommer det fler lägenheter.... Har tyvärr inte 2 veckor på mig så i värsta fall får det väl bli 1 vecka på hotell.... Men imon ska jag leta vidare.....
 
 
 
 
 
Kommentar:

Hoppas du hittar nått fint!

2013-01-09 @ 19:10:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: