jimdrake.blogg.se

2013-01-28
17:01:43

Ett meningslöst inlägg...
Har inte så mycket att säga egentligen så lägger upp några av ca 2500 bilder som jag inte publicerat.... Men har iaf bokat biljett till Kambodja idag så den 30:e Jan så bär det iväg däråt och förnya visumet med 90 dagar.... Eller 60 till en början med, sen får man dra till Jomtien och förnya 30 till.... Känns rent av förjävligt att halva tiden redan gått.... Det sista jag vill är åka tillbaka till Sverige, trivs verkligen inte där...
 
Här en huset jag bor i från en annan vinkel... Den "tråkiga" sidan..
 
Finns fina färgen även här =)
 
Kort-tids hotell... Här hyr man rum i 1-3 timmar för att ha lite kul med någon dam.... Eller vad man nu tar med sig för något... Finns även rum med gynekolog stolar =)
 
Landsbygden i Pattaya??
 
Moppe-försäljare....
 
En gammal bil på Second road
 
Second road
 
Tjena Buddah!!
 
Friendship, här köper jag lite svenska produkter b.la Kalles kaviar, smörgås gurka, lingonsylt, olika dressingar m.m.... Lite dyrt, men nångång ibland e de OK
 
Någon elefant som står å glor utanför en resturang på soi Bua khao
 
En ball hoj som brukar stå utanför en moppe verkstad =)
 
 
 
Kommentarer:
#1: Soya

Snygg hoj

Svar: Mycket!!
Jim Drake

2013-01-28 @ 20:41:07
#2: Syster

Trevligt med gynekologstolar på hotell... Fy fan för att vara städerska där :P

Svar: Inte drömjobbet kanske ;)
Jim Drake

2013-01-28 @ 21:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: