jimdrake.blogg.se

2013-02-04
14:35:49

Februari....
Ja fy fan vad tiden går..... Måste ändå säga att detta är min hittills bästa vinter i livet vad jag kan komma på... Framför allt slippa snö och kyla (besöker knappt barer med AC här nere pga att dom e kalla), sen är det skönt att slippa Sverige, för fyfan vilket pissland... Allt e så smidigt här, det finns inga problem i den bemärkelsen, inte massa idioter till snutar utan allt går lösa, för en BILLIG peng, alla butiker,resturanger, apotek m.m. har öppet i stort sett hela tiden, ÄVEN söndagar..... Har nog inte träffat en ända här nere, varken farang eller thai som snackar om vädret... Tänk om man kunde vinna drömvinsten på xx antal mille... Hade aldrig satt min fot i Sverige igen, NÅGONSIN!!
 
Har väl inte mycket vettigt å skriva den här gången heller så kör lite bilder istället..... (Lånade bilder från MPR, då jag tröttnat på att ta bilder med en kass kamera)....
 
Börjar med ett par bilder från soi snåljåp... 25 bath för groggar där...
 
Yoggi bear bar på Soi Honey Inn... Trevlig bar med bra biljardbord =)
Deras prislista (För svenska kronor så ta beloppet delat på 4,60)
Lolitas, en avsugningsbar.. Japp det är precis vad det låter som, och tro det eller ej, men jag går dit pga biljardoch bra LIIT... Har aldrig ens vart upp på övervån....
Kanon god LIIT (Long island ice tea) 16 cl sprit i ett 25 cl glas... 120 bath
 
Lite bilder från Maitans i Jomtien, även dessa bilder "lånade" från MPR.... Världens bästa extra-mamma Lynn har köpt en hatt åt mig så jag inte ska bränna mitt lilla huvud =)
 
 
Dessa båda bilder kommer från en bar på Soi 12 (tror jag)... Mycket trevlig bar där jag vart ett par gånger... 145 Bar heter den
 
Måste ändå säga att denna tjejen ser helt ok ut, lite "rock-stil" och det gillar jag.....
(Minns dock inte just denna kvällen)
 
Jag ska iaf försöka ladda min egna kamera när det är hoj träff i Pattaya.... Ska även försöka slänga upp något foto här tänkte jag om det nu blir av att man åker dit...... (Asiens största hoj-träff har jag läst nånstans t.o.m)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Mamma

Men Jimmy på dom bilderna ser du lite skitfull ut, jag trodde du skulle leva ett nyktert liv i Thailand, kram

Svar: Det blir de nu hädanefter =)
Jim Drake

2013-02-04 @ 14:48:42

Kul med hojträff!
Kram

2013-02-05 @ 19:05:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: