jimdrake.blogg.se

2013-01-20
09:22:09

Kalas!!
Ja som jag skrev sist så skulle jag iväg på lite födelsedags kalas... Måste säga att det var en klart lyckad tillställning... Mycket mat (som alltid i Thailand) och en helt bolag med dricka ungefär.....
 
Tjejen i röd tröja är det som fyller år....
 
Här är grillmästarn som satt vid denna grill heeeela kvällen... (Liten grill och ca 20 gäster)
 
Fanns lite blandat att käka såsom grillade räkor, grillad fläskkarré, grillade musslor, ja ALLT grillas...
 
Sen blev det lite tårta...
 
Och här är hela gänget samlat....
 
Och kvällens höjdpunkt var denna MYCKET söta och MYCKET trevliga fröken.... Ojoj vilken pudding... Och bäst av allt, det var ingen bar-tjej, utan en mycket ordningsam, skötsam och fin fröken...
 
Ja efter detta kalas minns jag inte så mycket... Hittade lite foton i kameran som jag inte har en aning om vart dom är tagna eller nånting så kan tyvärr inte skriva några kommentarer om dessa....
 
 
Ja det var dagens kalas det..... Nu vidare till nya lägenheten....... Börjar med hallen!
 
Detta är då en 1:a så alla bilder är från samma rum, bara olika vinklar....
 
Inne i det högre skåpet på höger sidan finns kyl/frys å micro... Till vänster finns så man kan diska å sånt där..
 
Detta är vad kan jag se från mitt fönster...
 
Och här kommer en bild från gatan nedanför... En åt höger och en åt vänster...
 
Finns allt man behöver inne på detta området såsom barer, resturanger, 2 st swimmingpool, Wifi, frisörer, gym, café, bagare, skönhets salonger, massage, tattoo, resebyrå, minimarket butiker, 7-11 m.m. m.m... Ja ALLT man behöver.....
 
///Jim Drake
 
 
 
Kommentarer:
#1: Mamma

Såg ju ut som en trevlig födelsedagsfest, o vilken fin lägenhet, förstår att du trivs bättre i det området.

2013-01-20 @ 10:40:37

Dina stilettklackar? ;)

2013-01-20 @ 18:17:00
#3: Jom

Såg ju super najs ut med nya lyan...
Hoppas du trivs bättre där än i huset.

Svar: Det var här jag bodde förra vintern så det vet jag redan att jag kommer göra =)
Jim Drake

2013-01-21 @ 01:37:11
#4: Syster

Såg mycket trevligare ut, inte lika "stökigt" som på alla andra Thailands-bilder man ser överallt. Är det ett lugnare område? Fin lägenhet med :)

Svar: Lugnare? Lugnt precis här, men ca 30 steg till "öset"... runt huset vart de ju tvär dött =(
Jim Drake

2013-01-21 @ 18:57:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: