jimdrake.blogg.se

2013-02-11
14:01:53

..........
Har väl inte så mycket att säga i det här inlägget direkt..... Inte hänt speciellt mycket ses sist... Nu i helgen smäller ju Burapa Pattaya Bike Week upp dörrarna så då får det bli att hyra en moppe och ta sig däråt och fota lite iaf.... Aldrig vart där innan men har hört förbannat mycket om det stället, både bra och dåligt... Men jag bryr mig inte om varken det ena eller det ändra, jag drar dit å skaffar mig en egen uppfattning.... Så kommer en uppdatering därifrån efter helgen.....
 
 
Även Formula 1 säsongen börjar närma sig med stormsteg... 15:e Mars är det dags för kval och 17:e Mars första racet som går av staplen i Australien som vanligt =).... Jag vet att jag är ute 1 månad för tidigt, men jag läääängtar ju.... Nästan lika mycket som en kebabpizza från Nässjö.....
 
 
Har även vart och kikat på Bungyjump... Men är lite för snål för det i vinter så det får nog fan vänta tills nästa vinter... Tänkte ge mig själv det i julklapp men det glömdes bort helt enkelt..... Eller om man ska hoppa sista veckan innan man ska tillbaka till sverige,,,,, Har man lite tur kanske man aldrig mer behöver komma tillbaka till Sverige efter det =).... http://www.bungeethailand.com/
 
Sitter just nu med öroninflamation med och går på pencilin..... Men efter 2 dagar på rummet e jag trött på det.... Så nu blir det en bar-runda, fast med biljard och vatten istället för sprit å brudar.....
 
 
 
 
   
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: